6 gru 2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę tudzież tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na forma oraz higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest rasowy doktór medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od chwili wielu lat pracuje we Wrocławiu, a jej mottem jest piękny wprawdzie nieskomplikowany oraz nie przesadzony powierzchowność tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje poprzednio zabiegiem prosi o asystent w poprawie ogólnego wyglądu zaś w zasadzie chcą tak aby facjata przestała być smutna. Często słyszę od pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna natomiast inni pytają mnie dlaczego jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, skoro nie jestem smutna, i owo wszytko zły uczynek mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w bardzo łatwy postępowanie polepszyć aparycja naszej twarzy wskutek wolumetrii inaczej modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy sporo zabiegów medycyny estetycznej, które wraz z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie udoskonalić powierzchowność naszej skóry a odmienić proporcje twarzy. Ponieważ każdy chory jest drugi o szczegółach entuzjastycznie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com