13 gru 2021

Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie rozmowy zanim zabiegiem prosi o pomagier w poprawie ogólnego wyglądu a przede wszystkim chcą tak aby lico przestała istnieć smutna. Często słyszę od pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakże inni pytają mnie dlaczego jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, skoro nie jestem smutna, i to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – jednakże furt i owszem tudzież z gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki tudzież radiofale aż do modelowania sylwetki oraz przebudowy skóry ciała i twarzy. Dowiedz się więcej https://medecynaestetyczna.wixsite.com/home